mandag den 29. februar 2016

En lille bid succes!

(english version below)

Februar er kort, men den har været lang i år. Skrivningen på mit nye projekt har været op ad bakke og trægt. Og når det ikke lige flyder, så er det let at komme til at tvivle. Er det, jeg skriver godt nok? Er jeg produktiv nok? Har jeg ikke flere bøger i mig? Får jeg nogen sinde hul igennem til et forlag? Osv.

Men i går skete der noget, der fik tvivlen til at vige. Der dumpede en mail ind i min inbox fra forlaget Kandor, der har udtaget min novelle til en antologi med kærlighedsnoveller for unge. Jeg indsendte novellen til deres konkurrence i slutningen af december og regnede ikke med at have de store chancer, så det var en virkelig god overraskelse.
Jeg er meget glad, meget stolt og ja, jeg lavede en lille sejrsdans hjemme i stuen :)

Happy writer is happy!

A taste of success!

After a long month with uphill writing, self doubt and self loathing (I take it this is a common feeling when writing), a ray of light hit me yesterday: The small publisher Kandor has picked my short story ”Eighteen” to be part of a collection of short stories with young love as the common theme and is set to be published some time this year.
I'm beyond excited, very happy and proud. And yes, there was a small victory dance taking place in the privacy of my living room ;).

3 kommentarer: